Monday 23 March 2009

marvellous monday

Studiedag på en måndag. Kan inte bli mycket bättre. Jag vaknade halv sju, pigg som ett piggsvin. Åt en riktigt lång frukost tillsammans med morgontidningen och ljudet av förbipasserande tjutande skolbarn. Lillebror är hemma med mig idag. Dessa förkylningar. Tror jag ska dra med mig honom ner till stranden lite senare. Sol och kanelbullar.
Vårkänslorna är på topp och jag känner mig verkligen löjligt positiv. Har höghushöga kilometerlånga listan på grejer som måste bli klara snarast, men jag bestämde mig nyligen för att ta itu med allt det där ikväll istället. Just nu bryr jag mig faktiskt inte ett piss. Fokus och disciplin for uppenbarligen åt pipsvängen i samband med det nya året. Whatever. Solen skiner, jag spelar The Kills på loudest volume och fuldansar till Tape Song.

2 comments:

  1. the kills kan verkligen få en på humör. ett underbart humör.
    snyggis bilder också!

    ReplyDelete
  2. The Kills är the ultimate cure of dåligt humör! Fungerar varje gång.

    ReplyDelete