Saturday 7 March 2009

fabulous friday

Gårdagen som jag förväntade mig bli en kväll att tillägna läxböcker och skrivuppgifter då jag under alltför lång tid dissat dessa, slutade istället i ett alldeles förträffligt fredagsmys/partaj hos Frida och Py med en hel del annat trevligt folk.Vi spelade mest ölspelet, skrattade och hade allmänt kul. De flesta höll det hela ganska bra på salongsberusningsnivån medan andra körde på med vilda danser, badkarssömn eller mer sällsynta meditationsposer. Drog hem nån gång vid tvåtiden och somnade i Moas soffa. Imorse väckte Sofia oss med världens godaste bakisfrukost. Sen glodde vi på Woodstock, åt glass och scones och lyssnade på Wolfmother till halv två.
Sitter just nu och försöker återfå lite energi med hallon/blåbärsfil. Går sådär. Hade jag varit pigg och haft pengar hade jag egentligen varit på Bohusläns museum nu och ställt ut mina bilder, vidare fortsatt till Göteborg och Glasvegas skivsignering på Bengans samt besök på nya Beyond Retro, för att sedan ta bussen till Trollhättan och se Immanu El spela på Magasin 15 under kvällen. Biobesök och Män Som Hatar Kvinnor nån gång där emellan. Nu har jag dock varken energi, pengar eller fritidskort vilket gör det hela way more komplicerat. Blir nog en lugn hemmakväll med god middag och en bra film istället. Jag och Sofia tänkte hitta på något smarrigt.

2 comments:

  1. det var dunderkul att du var med, och fler kvällar blir det, woho!
    åja, life would be so much easier with a whole lot of money.
    but hey,
    who said life was going to be easy?

    ReplyDelete
  2. You're just so right sweet<3
    Absolut, många många fler parties för oss! Och nästa gång får det bli ett hejdundrande partaj! :D

    ReplyDelete