Thursday 3 September 2009

TV/tree

Photobucket
Photobucket

Jag tror att jag, efter otaliga försök, har tagit fram nånting som känns arboristiskt potentiellt. Det är inte en lyckad black & white-kollektion, men det är vad jag hinner med just nu. Eller snarare, vad min inspiration är kapabel att framställa visuellt.
Under dagens fotolektion, just när jag sitter och retuscherar som bäst, kommer min filmlärare inspringande genom salen, svettblöt och helglad. TV4 hade tydligen bokat en intervju med Malin och mig, angående de filmprojekt vi ska visa på Corax i helgen. Det var oväntat. Men inslaget visas i alla fall på kanalen med samma namn senare ikväll. Känner man för att se två nervösa filmproducenter snacka amatördokumentärer och franska projektarbeten tycker jag absolut att man ska titta.

No comments:

Post a Comment