Monday 21 September 2009

moose

Photobucket
Photobucket
Det händer inte speciellt mycket just nu. Jag dränker mig mest i papper, musik och lånad litteratur, klipper film och skriver tentor. Och dricker te. Naturligtvis.
Harrys på onsdag. Födelsedagsfirande ännu en gång. Där blir det i alla fall inget plugg, be so sure.
Sen måste jag klippa mig också. It's urgent. Funderar på att klippa tillbaka den där pagen som så att säga, vuxit igen. Eller cutta kort. Jag vet inte. Vet ni?
Idag såg jag en älg. Nu ska jag dansa med MGMT och laga fisksoppa.

5 comments:

  1. Du i page är djävulskt snyggt så om du ska klippa dig tycker jag det

    ReplyDelete
  2. Åh, tack för den! Nog med förslag!

    ReplyDelete
  3. svar: ååååh, men shit vad coolt. sågs du i bild någon gång? du borde fått spela steffi för du är sjukt vacker.

    ReplyDelete
  4. Olof: Ja, för dina bilder är verkligen helt otroligt. Alla, varenda en. Du lyckas fånga ljuset och känslan. Så läskigt bra. Och med kvalitet dessutom.

    Rebecka: Åh, men nej, men tack ändå!
    Jag tror att jag är med ungefär en mikrosekund i början av första avsnittet när dom kommer till ön. Men det var länge sen nu. Jag var väl elva, tolv år då. Men en upplevelse!

    ReplyDelete