Monday 28 September 2009

Två och en halv timme senare: Tillbaka i fotosalen. Idrottslektionen var toppen. Fotbollar i magen, heja heja, och röda laget ägde i basket!
Status: Dricker kaffe och försöker fokusera. Verkar gå sådär. Ser det ut som om jag fokuserar? Jag tycker det ser ut som jag bloggar. Det gör jag också. Dåliga inlägg blir det dessutom. Bildlösa oinspirerande inlägg om hur jag dricker mitt brända kaffe i ett tomt klassrum där flygelns symfonier regelbundet ersätts av gnisslande elgitarrer och sopran enligt oskrivna scheman som styrs utifrån musikelevernas påtagliga rastlöshet.
Näeh. Jag har försökt tillräckligt länge nu. Och kaffet är snart slut. Verkar som om glansdagarna då koffein var något som faktiskt hade inverkan på min prestationsförmåga är förbi. Nån som vill ta en fika istället?

No comments:

Post a Comment