Sunday 27 September 2009

lördag

Photobucket
Photobucket
Söndag igen. Jag kommer ju hinna fylla både fyrtio och femtio om tiden ska fortlöpa i den här hastigheten. Alltså, var tar veckorna vägen?!?!???!!111
Det blev inte mycket till party igår. Jag hängde på Sofia, Moa och deras herrskap ett tag efter att jag ägnat större delen av kvällen åt konversationer med Kajsas röstbrevlåda, men naturligtvis fortsatte fröken Strand att vara oanträffbar. Precis som alla de andra jag inte hade rätt sifferkombinationer till. Det slutade i alla fall med att jag och Sofia vandrade hem genom den svarta döda staden långt före det egentligen var dags att gå. Jag spelade Cat Power och Bon Iver på elgitarren som jag nästan glömt av att jag ägde och sen var det godnatt. Kul lördag.
Idag ska det göras något radikalt åt min så kallade frisyr.

No comments:

Post a Comment