Friday 25 September 2009

göteborg

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
"Sen låste jag mig ute hela tiden, fick ibland vänta fyra fem timmar innan nån kunde komma med extranyckeln... det funkade liksom inte. Det var då jag skaffade en sten!"
"Jag älskar alger!"
"Nej jag har inga pengar! Men det kommer sluta med att jag köper hela butiken i alla fall. Så typiskt mig att göra så."
"Om jag fick skulle jag dö här inne. Jag och kakbuffén tillsammans."

Bilder:
- Kajsa på Publik efter ett vackert eurytmiskt framförande i neonljus.
- En trött posande Eleonor.
- Kajsas fina hattask. Som det inte finns någon hatt i. Där ligger istället en massa teer och doftar kriminellt underbart. Absolut minst lika bra.
- 50-talstapeten i Kajsas minimala hall.
- Resultatet efter att Kajsa ätit sushi.
- Mitt ofrånkomliga morgonmailande.

Ikväll lyssnar jag på Monde Yeux och äter äppelpaj med vaniljsås. Imorgon äre fest!

No comments:

Post a Comment