Wednesday 11 February 2009

semlor

Min underbara mormor kom med vaniljsemlor till hela förkylda familjen Broman. Gulligt tycker jag. Kaffe och semlor är ungefär en av de bästa smakkombinationerna ever. Annars har jag mest tillbringat eftermiddagen med min förkylda basröstade syster, solandes framför laptopskärmen till sommarminnen på Bilddagboken. Vi hittade mycket kul. Till exempel skrattade jag så mycket att jag började gråta och fick jätteont i halsen. Ja, mer än tidigare alltså. Så nu längtar jag ännu mer till sommaren och roligheterna. Ännu mer än tidigare.

Malin undrade förresten om jag var intresserad av att hänga med till Metaltown. Det var jag. Och Peace and Love och Hultsfred och alla andra intressanta musikaliska evenemang. Så om någon skulle ha lite pengar över, och liksom inte riktigt veta vad man skulle göra av dom och samtidigt vill göra en människa väldigt väldigt glad, ja då kan man alltid få pröjsa för en konsert eller två. Inga problem, feel free!

Nu ska jag fortsätta underhålla mig själv med oslagbara once-in-a-lifetime-ögonblick, extremt fula poser och högst icke-orginella upplevelser i visuella format samt skratta tills min röst försvinner helt.

2 comments:

  1. sikken mysig dag, förutom att ni är nerförkylda. ni får krya! :)
    ja men det tycker jag verkligen att vi ska göra! och jag måste in till uddevalla och lämna in min gurra också, om ni vill kånka på då med.. you can be my guide, cuz' me and udelali are not really relatives.
    whaaa!? jag började nästan gråta när jag såg den jackan! den är så inni helvetes snygg!!!
    likaså du så du passar säkert apbra i den!
    pusspusspuss!

    ReplyDelete
  2. Haha, gölli! Låt mig bara rätta till din lilla felstavning och påpeka att det är du som är apsnygg här!
    And I'll be your guide! :) Har tänkt köpa ett capo till min guraaa, så då jag jag ju hängka med ja. Ska du till 4Sound då eller? Pussss!

    ReplyDelete