Sunday 22 February 2009

envishet är tidlöst, så att säga.

Lite surt att Oscarsgalan invigs kl. 00:00 ikväll. Ursäkta mig, men jag sover allt som oftast vid den tiden på dygnet. Varför ska det största filmevenemanget i, typ världen, visas på typ sämsta sändningstid?! Nog för att Hollywood-befolkningen inte lär bry sig så mycket om vad vi nordbor tycker och tänker, men jag tror inte att jag är helt ensam på den här punkten. Nejdå, mitt i natten ska det va! Man kan ju undra liksom...
Okej att dom lever efter en helt annan dygnsrytm, har andra siffror på sina väckarklockor osv, men dom kan väl kompromissa i alla fall lite? Typ, låtit galan börja två timmar tidigare, eller kl 05:00, istället för 00:00? Då hade jag ju i alla fall kunnat äta frukost med Hugh Jackman. Och det är ju inte helt fel.

En missnöjd min kan ju alltid komplettera det här tråkiga inlägget.


No comments:

Post a Comment