Tuesday 3 February 2009

radiosong

Såhär trött har jag inte varit på århundraden. Stupar när som helst. Ska lägga mig i ett bad, sen ska jag äta nybakad kladdkaka med en trevlig film och somna i soffan vid halv nio sådär. Måste verkligen börja prioritera sömnen.

Otherwise har min dags varit ganska ointressant. Jag har mest klippt dokumentärfilm, frusit och varit hungrig. Och lagat mat och bakat och lyssnat på radio. Radio är förresten ett mycket underskattat medium. Verkligen helsoft att stå och vispa kaksmet till gammal femtiotalsmusik.
Bilden är från ett tidigare cupcake-bak.

2 comments:

  1. Du verkar vara en väldigt intressant person. Tyckte det redan på innan, och sedan jag halkade in på din blogg har det bara förstärkts. Vad jag förstår så har du dessutom underbar musiksmak. Och tar väldigt fina bilder. Och ser vettiga filmer.

    Nu låter jag som en stalker. Det är jag absolut inte. I vilket fall - trevlig blogg, jag kommer fortsätta läsa den. Och det är ett bra betyg för att komma ifrån mig.

    ReplyDelete
  2. Tack så hemskt mycket! Nu blev jag jätteglad och jag hoppas att du fortsätter läsa :) Det är sånt som göra att man höjer ribban, när man vet att folk faktiskt läser och bryr sig. Det växer man av. Och kul att du gillar min film/musiksmak! Jag hoppas att i alla fall lyckas författa något inlägg som är läsvärt ibland, även för utomstående. Annars får man gärna komma med synpunkter och kritik!

    ReplyDelete