Saturday 6 June 2009

X

Det här vill/ska/hoppas jag kunna uppleva och genomföra i sommar:

- Skriva manus och spela in film med Malin
- Lira liveversionen av Californication på skrikande elgitarrer, publikt i någon schysst hamn tillsammans med Malin
- Författa en bok (?)
- Hålla och genomföra en lyckad fotoutställning
- Vara allmänt euforisk och bli musikaliskt hypnotiserad Way Out West
- Gå på flertalet filmpremiärer
- Ta körkort
- Upptäcka en massa ny bra musik
- Uppleva ännu ett par maratonnätter i Göteborg
- Klubba på Sticky!
- Dra till Gotland med Fischer
- Se Coldplay på Stockholms Stadion i sällskap av underbara människor
- Ha temamiddagar och picknicks. Kräftskivan hos CH på Smögen i augusti är redan bokad! Och fler french nights med Moa and the crew!
- Träffa folk man inte umgåtts med på länge (Kajsa, Louise, Lovisa, Fischer, Alice, Filippa, Veronica, Isabella, Josse, Emelie...!)
- Få bildreportage och fotouppdrag publicerade i något större magasin
- Göra klart portfolion
- Fixa fast jobb till hösten
- Bli sådär tokbrun, pryda näsan med fräknarna jag aldrig får, skrapa upp knäna och få myggbett (bara för nostalgins skull)
- Äta långfrukostar på stranden på Kornö
- Stick to the plan
- ... eller göra något helt oväntat!

4 comments:

  1. oui, mon petit! more french nights och fler nätter i härliga götet!
    innan jag drar till spanien, ouioui!

    ReplyDelete
  2. Absolut, snart, snarast! Men vi behöver värme! :O Kan ju inte hålla på och vara såhär kallt när man ska nattvandra. Alternativt att vi går omkring i filtar och boots då.
    Åh, kan du försöka skicka bilderna från Sticky så snart du kan? <3

    ReplyDelete
  3. Jag längtar ihjäl mig efter min guitarra electrico just nu. Då jäklar ska vi lira.
    Och glöm inte hoppa bungyjump i Skara Sommarland. Och när vi ändå är där kan vi ju faktiskt bada nu när jag tänker efter hah.

    ReplyDelete
  4. Haha, du hoppar, jag plåtar ;)
    Och ja, vi måste bada snart! Det har ju varit "sommar" rätt "länge" nu...! Men femton grader känns ändå sådär...
    Åh, hoppas den kommer imorgoooon! :O I så fall drar jag med mig min electrica hem till dig så får vi spela tillsammans före bion :)

    ReplyDelete