Tuesday 30 June 2009

sockervadd

Efter en lång och krånglig bussresa kom Daniel till Lysekil. Vi badade, solade, grillade, chillade. Träffade även Moa som nyss kommit hem ifrån Peace & Love. Som dessutom vid flertalet tillfällen snackat, umgåtts med och kramat Armand Mirpour (!) Alltså. Sockersöta unge med sockervaddshår. Moa. Du är så galet söt.
Bortsett bad och grillning har jag mest suttit på en brygga med Sofia. Druckit dubbla koppar kaffe och spelat gitarr. Försöker mig på Fade to Black. Dagens musikaliska drog. Ikväll blir det Hitchcock.
(Översta bilden är tagen av min kära syster. )

4 comments:

  1. kanonfint! du får in så mycket känsla i dina bilder. Kanske kunde du ladda upp dem lite större så man fick sig en ordentlig titt :) annars helt kanonfint!

    ReplyDelete
  2. Tack Jenny, vad glad jag blir! :)
    Jag vet faktiskt inte hur jag gör för att ladda upp bilderna i större storlek. Vet inte ens om det är möjligt på Blogspot... fast det borde det ju vara? För dom får, precis som du säger, ingen rättvisa i det här minimala bildformatet.

    ReplyDelete
  3. otroligt fina bilder, tagna av otroligt fina människor. puss på dig sötan

    ReplyDelete