Sunday 7 June 2009

PROM/RAIN/LOVE/WINE

Lördagen: Långpromenad i sommarregn tillsammans med Chestrus och Explosions In The Sky. Allt doftade underbart och jag kände mig smått psykedelisk.
Studentbal på eftermiddagen. Hängde på Mirre, Rebecka och Malin för att plåta nyexaminerade happy faces vid Havsbadsparken. Kom på mig själv med att tänka att jag nog aldrig sett så många snygga människor vid ett och samma tillfälle, men insåg sedan att The Unholy Alliance i november förra året fortfarande toppar attributfaktorn till antal såhär långt.
Promenerade sedan hemåt med Mirre, lagade pastasallad, pratade pojkar och drack vitt på balkongen. Alltså älskling, varför ses vi så sällan?

2 comments:

  1. Puss på Unholy Alliance. Och puss på dig med <3

    ReplyDelete
  2. Jag hoppas ärligt talat på en Unholy II i vinter! How about that? :D
    Ah, pussar på dig med<3

    ReplyDelete