Sunday 12 April 2009

back home

Jag är stentrött. Kom hem någon gång efter ett i natt, promenerade över flygplatsparkeringen i ballerinaskor - utan att frysa?! Har våren äntligen kommit till Sverige, på riktigt? Det var smått omöjligt att byta skor innan vi satte oss på flyget, det var dövarmt i Florence.
Kylskåpet är än så länge ekande tomt, jag är i full färd med att tanka in tre proppfulla minneskort som jag under en veckas tid vaktat med mitt liv. Jag kan för övrigt säga att jag har haft en underbar semester. Det var verkligen deppigt att åka hem. Jag hade nog kunnat leva resten av mitt liv i Italien.

3 comments:

  1. Å så underbart!
    Ser fram emot att se bilderna, och er!
    Har saknat er som tusan!!
    Jag ringer sen :D
    Pusspusspuss!

    ReplyDelete
  2. Wwweeiii : D You're back!
    Jag funderade på att ringa dig runt sisådär ett halv två, men jag visste inte om du sov sååå xD (jag ringde inte va?) xD
    Och jag har saknat dig!!
    Leka imorron? : D

    ReplyDelete
  3. Moa: Vi har haft det helunderbart, och det är jättemysigt att du är här med oss! :D <3

    Malin: Ja, nu är jag "äntligen" tillbaka! x) Jag har saknat dig massa, och surt att vi inte kan leka idag, men vi får ta det på söndag som sagt ;) Och sen blir det ett rejält Valborgspartaj också! <3

    ReplyDelete