Thursday 16 April 2009

16.4

Underbara dag. Prima omdömen på utvecklingssamtalet. (Det där ordet alltså. Kan det kännas mer lågstadie?) Slapp en halv mattelektion på grund av denna schemabrytande aktivitet (underbart) och hade sedan individuellt val som mest fördrevs genom mönsterskiss och tecknande (soft).
Nu är det massa grejer här. Kuliga saker. Efter morgonens annons här på bloggen bjöd Malin in mig till bravader och partaj i Skeppsviken imorgon kväll. Tyvärr blir jag förmodligen tvungen att tacka nej till det annars väldigt lockande erbjudandet eftersom jag inte gärna vill komma bakfull till födelsedagsfirandet i Trollhättan dagen därpå, där jag dessutom kommer att gestalta kalasets huvudperson... I Trollhättan ska vi för övrigt grilla och köra gokart.

På söndagen blir det Gitarrmässa med Malin och Moa i Göteborg. Sen ska jag och Malin snacka ihop oss om projektarbetesplaner och APU i NZ. Imorgon blir det som sagt architecture-shoot i Göteborg. Nån som är sugen på ett par timmar i en av Sveriges finaste städer - häng på vet ja! Sen har det även utlovats kladdkaka och hallonsaft till de som kommer tillbaka till Sinclair före fyra och nyss har fyllt atron...
Nu ska jag hem till Moa och ladda inför mässan samt spana in ett jobb som verkar väldigt väldigt intressant...

2 comments:

  1. Jag vill att du också ska komma och sova hos mig ikväll! Det är ingen riktig fest ikväll så ni kommer inte vara bakis i trollhättan jag lovar!! Snälla<3

    ReplyDelete
  2. Vi kom och jag hade en helt underbar kväll!<3 Vi gör om det, snart igen! :D Nästa helg??!!? :O

    ReplyDelete