Saturday 1 August 2009

augustí

outside

Gårdagen: häng hos Wettergrens. Film, kortspel, chai, choklad och gitarr med Tove, Louise, August, Lovisa och Viktor. Vet inte om ni märker det, men mina dagar ser ungefär likadana ut här ute. Flyter ihop till ett enda ändlöst superdygn. Innehåller samma ingredienser, allt man saknat och längtat efter hela året. Allt, förutom solsken då.
Äter långfrukost och lyssnar på Bon Iver. Försöker lägga upp en effektiv och innehållsrik plan över de sista veckorna av sommarlovet. Inser att tid är färskvara, något som i rättvisans namn borde förvaras i kylskåp. Summers used to last forever.
Apropå chai har jag brist på annat räknat ut att jag i genomsnitt dricker ungefär tre liter te per dag. Det är tydligen en del. Jag spenderar troligen mer tid med vattenkokaren och tesilarna än vad en normal människa gör i telefon. Fast med tanke på vad som hände i tisdags har jag inte längre tillgång till det mediumet heller. Telefon alltså.

Photobucket
Photobucket

No comments:

Post a Comment