Friday 31 July 2009

turqouise hexagon sun

stormy sea

Det har tokregnat hela natten. På radion pratar de skit om vädret men jag tycker att det är fint med lite regn. Dock börjar den ihållande bristen sol få min hud att återta en mer vinterblek nyans... Kanske inte lika fint.
Lyssnar annars mest på Boards of Canada och Susumu Yotoka, experimentiella elektroniska rekomendationer från Louise. Sen dricker vi väldigt mycket chai och quotar filmrepliker från "Hata Göteborg".
Gårdagen spenderades liksom de senaste förmiddagarna/kvällarna/dygnen i köket hos Wettergrens. Louise och jag bakade förträffliga lavendelskorpor och dansade till balkanmusik. Sedan tog vi en fin gammal skuta i beslag. Besättningen sa inte emot så vi tog oss friheten att kliva ombord och plåta hela härligheten. Kände att vi nog måste varit pirater i våra tidigare liv.
Imorgon ska jag ta studentbilder för Lovisa, sen åker jag förhoppningsvis till Göteborg och hälsar på i Louise ännu en gång innan hon far till Bergen. Bon voyage.

asleep
Lou
sails
Lloyd
Louise
stearin
Lou2

No comments:

Post a Comment