Saturday 15 August 2009

jag fryser.jpg

Befinner mig på Önafors. Var tvungen att dissa kvällens planer, som för övrigt utgjordes av en mycket efterlängtad kräftskiva, på grund av symptom till vad som verkar utvecklas till en förkylning. Elakartad variant. Anlände igår kväll för barnpassning, poolhäng och marina delikatesser. Vaknade upp imorse med halsont och huvudvärk. Dagens outfit: tekopp och fleecetröja. Jag häver te som aldrig förr men fryser lika jävligt för det. Att detta kommer högst olägligt är ganska uppenbart med tanke på att den sedan länge inplanerade Stockholmsvisiten är schemalagd nu på fredag. Givf mig styrka.
Annars blir det mest film, popcorn och Wii. Bakar franskt bröd, lyssnar på jazz och brygger latte ur familjens fenomenala kaffemaskin när jag inte spelar innebandy, berättar sagor eller leker skeppsbrott med sju vilda ungar.

No comments:

Post a Comment