Thursday 29 January 2009

veckans minnesvärda memoarer

Den här veckan har varit lite knepig. Jag har, för att bjuda på några få exempel;
- fått uppleva när bussen tog fel håll i rondellen vid Håby
- nästan blivit påkörd av en norsk vild och galen bilist på gångvägen vid Torp
- jobbat övertid i skolan på sammanlagt 8,5 timmar
- försovit mig en gång (tillhör ovanligheterna ska jag meddela)
- inte druckit en enda kopp kaffe!
- fått IG på ett matteprov
- stundtals befunnit mig i någon sorts stillastående tillstånd av overklighet?
- slagit mitt personliga rekord i antal utgående e-postmeddelanden
- tappat bort mina nycklar var och varannan minut och förmodligen slagit mitt personliga rekord även i den kategorin

Jag uppdaterar med fler konstigheter så fort de uppenbarar sig.

No comments:

Post a Comment