Saturday 31 January 2009

sköna lördag

1. Division of Laura Lee är bara så braaaa!
2. Idag är det min favoritdag.
3. Jag har äntligen fått i mig lite kaffe, något jag saknat enormt under hela veckan.
4. Nu ska jag fortsätta med nogrann analysering av mitt CV och jobbresearch. Åh vad jag kan hata mig själv och min smått neurotiska perfektionism. Jag har inte vågat skicka iväg varken CV eller PB till någon arbetsplats ännu, av rädsla för att jag händelsevis skulle kunna ha felplacerat ett komma någonstans, verkat högmodig i inledningen eller att min meritlista inte skulle duga. Suck. Men vad gör man? Jag kan ju inte precis ljuga ihop en historia om att jag är en oupptäckt proffsjournalist i 20-årsåldern med bil och körkort och meterlång meritlista? Nejnejnej.
5. Ikväll ska jag se på film och äta onyttigheter med min Mirre.
6. Bilden ovan är gammal och ful.


"i'm allright with kisses but i'm not yours forever
we make plans for better times but nothing's sure
is this all? ain't it worse?
is it fine to complain about where you are
break it down make it worse
let me know just where it hurts"

No comments:

Post a Comment