Thursday 1 October 2009

Frame

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jag har börjat tycka om torsdagar, mer och mer. Om det är för att dom innebär en tidsmässigt närmare övergång till nästkommande dag, eller om det beror på något annat helt vet jag inte riktigt. Hur som helst. Mer torsdag åt folket.
Idag är det höst. Solsken, kyla och färgglada löv, annonser om Kanelbullens dag på söndag. Jag har mest ätit soppa, analyserat 1700-talets skräckromantiska litteratur och plåtat HDR med Elin och Matilda.
Imorgon fyller min älskade syster sjutton år och jag och Malin drar på Frames årliga filmfestival i Göteborg tillsammans med ett gäng andra glada filmskapare från Sinclair. Kom till Biograf Roy vid Kungsportsavenyn mellan 13:00-20:00! Med en hård konkurrens från 100 andra filmiska bidrag räknar vi inte direkt med att få pris den här gången, något som känns lite småsurt då bland annat The Soundtrack Of Our Lives basist och låtskrivare Kalle Gustafsson kommer att sitta i juryn... Woh!
Därefter blir det ett lite försenat födelsedagsfriande för Malin i Uddevalla. Utgång, dans och vin med vännerna. Fredag är ju nästan lika bra som torsdag.

No comments:

Post a Comment