Tuesday 20 October 2009

20

Dagen i en mer nyanserad version:
* Tidgiare här på bloggen omnämnda Louise ringer helt oanmält en grå regnvåt eftermiddag som denna och ger löften om inviter till födelsedagsfestligheter i Vasastan på fredag! Mitt solsken.
* Lyssnade på helsköna diskussioner om gitarrister och personliga relationer till Salem Al Fakir hela vägen Lysekil-Uddevalla på bussen imorse.
* Mamma lagar världens bästa mat.
* Jag lyckades kompensera mitt sockerberoende med att istället sätta i mig sju ljuvliga clementiner.
* Höstlovet är nära.
* Janni blev 18!
* Ingemar Hammarström är bäst.
* Olof Johansson också.
* Känner peppen inför morgondagens redovisning av skräckfilmen...!
* Och högtalarsystemet agerar fortfarande obstinat men vad gör det när man har en gitarr och dålig sångröst?

2 comments:

  1. Att du alltid ska komma till GBG när jag är upptagen:(

    ReplyDelete
  2. Ja det var ju typiskt! Vart ska du någonstans nu då när jag äntligen kommer? :(

    ReplyDelete