Tuesday 15 December 2009

riceboys & tea

Kusmi Tea i smaken 'Paris' är ungefär lika fint som Jonsi & Alex album 'Riceboy Sleeps'. Kan vara det finaste albumet som någonsin gjorts.
Bortsett från att njuta av te och finstämt instrumentalt pluggar jag mest foto/film/historia samt planerar och strukturerar diverse olika projekt. Varvar det hela med promenader i nysnön (!) vars tidigare närvaro var så att säga kort men intensiv. Diskuterar även film och musik med en utav de mest inspirerande personer jag någonsin konverserat med i hela mitt liv och skriver ansökningar till Sinclairs högre makter i en förhoppning om att erhålla en av de fyra praktikplatser som skolan erbjuder i Kunming, Kina vårterminen 2010.
Det här med jul och mys och traditioner framkallar för övrigt mer illamående än genuin tacksamhet och allt annat "trevligt". Once I'm out of here tänker jag börja fira jul vart tredje år om jag inte offentliggör en helt ny tradition vill säga. Tack och lov är det snart nyår!

No comments:

Post a Comment